dinsdag 10 juli 2012

Boring! De werkplek.


Elk halfjaar staat er een afspraakje gepland bij de tandarts, even ter controle. Want het is uiteraard belangrijk om ’t gebit bij te houden. Vanmorgen was ik weer aan de beurt, half 9 lag ik in de stoel. En terwijl ik in de stoel lag, vroeg ik me af of een werkplek niet wat leuker ingericht kan worden.
Het is allemaal zo standaard, standaard wit, standaard stoelen, af en toe dan een tekening van een kind en wat beelden om de plek op te vrolijken. Veel te standaard dus en als redacteur van LiL.nl vraag ik me af of dat nou niet vrolijker kan.

En uiteraard, dat kan! Hippe werkplekken op bijvoorbeeld het kantoor van Skype zijn inspirerend en brengen een leuke sfeer met zich mee. Of, zoals het hoort, in Zwitserland in een eigen skilift werken.

Het kan allemaal en als het moet ook nog eens op een ergonomische manier. Een juiste werkhouding aannemen hoeft in deze tijd niet meer standaard en saai te zijn. Voor wat inspiratie en bijzondere werkplekken kunt u kijken op hongkiat.com. Heeft u zelf een inspirerend kantoorruimte? Laat het ons weten en wie weet wordt het gedeeld op het blog van LiL.nl. 

Voor wat gave kantoorartikelen kunt u ook altijd terecht bij LiL.nl

Bron kantoorfoto: Pinterest Eric Meers-Berg
Bron Skypekantoor: Hongkiat.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten