zaterdag 11 augustus 2012

Klein maar fijn! Uw droomhuis



Vroeger was ik een echt poppenmeisje. Ik deed de hele dag niets anders. Toen ik iets ouder was, ik gok zo een jaar of 11, vond ik ergens in de schuur van mijn oma een oude doos met eigenlijk allemaal troep. Maar mocht daar nou net een bouwpakket voor een miniatuur poppenhuis tussen liggen. Natuurlijk niet weggegooid, maar een maandproject met mijn vader van gemaakt. Hieruit blijkt dan ook wel mijn in interesse voor architectuur en interieur.

Hoe fantastisch is het dan ook wel niet om uw eigen echte droomhuis te hebben, maar dan in het klein! En nog het aller-leukste eraan is, dat u helemaal zelf uw eigen droomhuis kunt bouwen! Wat dacht u van een echte villa of een prachtig Hollands Zaans of Amsterdams grachtenpandje! Met een huis in het klein kan het allemaal! 

Iedereen kent vast wel de bekende uitspraak van Marco Borsato, “dromen zijn bedrog”. Maar met zo een klein paleisje blijft het niet langer bij dromen, maar worden die dromen werkelijkheid. Zo een sierpoppenhuis is niet alleen erg plezierrijk, maar geeft u ook nog eens talloze ideeën en mogelijkheden voor uw eigen interieur. Het is eigenlijk een soort maquette, maar dan een stuk mooier natuurlijk! Echt een aanrader voor iedereen die houdt van architectuur en interieur, maar natuurlijk ook voor iedereen die gaat verbouwen en ideeën op wilt doen. En die ideeën komen in overvloed zodra u met deze hobby begint! 

Ideeën in overvloed! Laten we bij LiL.nl nou genoeg producten verkopen waarmee u uw huis van top tot teen kunt inrichten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten