woensdag 12 september 2012

Ik heb er 1,2,3,..5 bij gekregen!


‘Heb ze even geteld en ben er achter gekomen dat ik weer vijf muggenbulten rijker ben. Jeuken doen ze nog niet echt, maar erg charmant ziet die ene op mijn gezicht er ook niet uit. Lekker rood, dik en groot. Ik heb wel een hor voor het raam in de slaapkamer, maar voor de andere ramen niet. Dus ja, muggen vliegen in en uit! En dan ook nog al die verhalen over andere soorten muggen met ziektes, die maken het er ook niet beter op. Misschien ben ik wel geprikt door zo’n enge mug…’

Dit klinkt bekend in de oren en de redactie van LiL.nl kent dit probleem ook. En met al die muggen, is het dan echt zo’n gek idee om een klamboe op te hangen? Nee, natuurlijk niet. Vooral niet nu er klamboes zijn in diverse kleuren, vormen en groottes. Zelfs aan de jongsteklanten van LiL is gedacht. Lig niet meer nachten lang wakker om die oh-zo irritante muggen. Laat alle enge muggen buiten bed neem een klamboe van LiL.nl!

Om het nu nog makkelijker te maken heeft LiL.nl de site KlamboesvanLiL.nl. Hier vindt u alle soorten, maten en kleuren. Geen zorgen meer om geprikt te worden en met een dikke muggenbult op uw gezicht te verschijnen op werk met een klamboe van LiL! 

Bronnen:
Foto 1: Etsy, K8CsCritters
Foto 2: Pinterest, Fee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten